fbpx

Breath

3-ugers forløb i Bodyfulness

Lær at lytte til din krop og trække vejret dybt

3-ugers forløbet giver dig en dybere forbindelse til din krop. Kernen er en særlig åndedrætsøvelse, som du laver to gange dagligt – hver morgen og hver aften.

Et overfladisk åndedræt har mange kedelige følgesvende

Hvis du trækker vejret overfladisk, vil du ofte opleve:
Et overaktivt nervesystem. Føles som stress i kroppen. 
Manglende overskud og energi
Spændinger og smerter i for eksempel skuldre og nakke. 
Fastlåste følelsesmæssige problemer som permanent tristhed og ked af det-hed
En oplevelse af at have lukket af til kroppen

Det siger deltagerne 

  • Flemming Damkjaer 2
    "Breath-forløbet var let at følge, selv om jeg plejer at miste gejsten ved den slags. Når jeg trækker vejret helt ned i maven, kommer jeg mere ud af hovedet - det er i sig selv befriende. Men jeg mærker også en forandring i løbet af dagen. Jeg er mindre konfliktsky, når jeg er nede i kroppen. Og når jeg spiser og husker at trække vejret dybt, smager maden pludselig af meget mere."
    Flemming Damkjaer
    Folketingsbetjent
  • Kia Lagoni
    "Breath-forløbet var så skønt et bekendtskab, at jeg tog de 3 uger forfra igen, og nu laver en morgen- og/eller aftenøvelse næsten hver dag. Mit åndedræt er blevet dybere, og helt af sig selv kalder kroppen på et par dybe åndedrag flere gange i løbet af dagen."
    Kia Lagoni
    Sælger
  • Elsebeth Christiansen om Breath
    Utroligt hvad 12 min vejrtrækning kan bevidstgøre. Jeg nyder morgen og aften liggende i sengen og mærke bølgegangen, som vejrtrækningen udløser. Virkningen er mærkbar. Jeg sover rigtig godt og har observeret øget bevidsthed om det, der er godt for mig: gode oplevelser, relationer og rummelighed over for mig selv. Jeg har kort sagt fået frigivet nogle ressourcer😊 ❤️
    Elsebeth Christiansen
    Pensioneret børnehaveleder
  • Annie olsen
    "Ved hjælp af guidede åndedrætsøvelser i 12 minutter morgen og aften i 3 uger har jeg fået en dybere ro, sluppet en del stress og genfundet min livsglæde."
    Annie Olsen
    Pensioneret sygeplejerske

3 uger kan flytte meget

Åndedrættet er den direkte vej til vores ubevidste nervesystem. Og det er forbløffende, hvor meget man kan flytte sig på 3 uger, hvis man bare laver en kort praksis to gange om dagen. Vi udsteder aldrig garantier, men hvis du følger programmet, vil du med meget stor sikkerhed opleve mærkbare forandringer i dit liv. 
Programmet er for dig, der ønsker
mere energi i din hverdag
større nærvær i dit liv
at forløse stress og smerte
at transformere fastfrosne følelser
Uanset om du er nybegynder eller erfaren
BREATH SOM SELVSTUDIUM
Karina med solbriller i panden

Din underviser

Jeg hedder Karina Helsted Moe.
Jeg er fysioterapeut, psykoterapeut MPF*, åndedrætsterapeut (Transformational Breath®) og yogalærer (RYT 500).
Jeg elsker at hjælpe andre til at mærke sig selv.
Og til at omfavne sig selv. Det lyder enkelt, men det kan være svært.
Derfor har jeg udviklet metoden Bodyfulness.

3-ugers programmet indeholder

Du vil hver uge få adgang til nyt  materiale for den kommende uge. Du får både lyd- og vidoefiler. Alle øvelser bliver forklaret, så det er enkelt at gå til.  
Uge 1: Afspænd åndedrættet og opret forbindelse til din krop
Uge 2: Ryst dig af
Uge 3: Transformer dine følelser

Ja tak,

Breath koster 599 kr. Du har adgang til materialet i 1 måned. 
Herefter har du mulighed for at fortsætte som Breath-medlem med en række fordele for kun 49 kr. pr. måned. 
Der er ingen binding, og medlemskabet kan opsiges når som helst.
SELVSTUDIUM - START NÅR DU HAR LYST 
Bogen Bodyfulnes – Din vej tilbage til kroppen

Fra bogen

3-ugers programmet er fra Karina Helsted Moes bog Bodyfulness – din vej tilbage i kroppen, der udkom i 2021. Du kan dog sagtens tage programmet uden at have læst bogen. 
Bodyfulness ApS
Ved Skansen 10
3390 Hundested
CVR: 42660663


+ 45 27 21 11 95
info@bodyfulness.dk
crossmenu