fbpx

Breath

3-ugers transformerende forløb i det særlige åndedræt. 
Næste forløb jan 2025

Lær det transformerende Bodyfulness-åndedræt

Breath-forløbet giver dig en dybere forbindelse til din krop, mere ro og langt større energi. Kernen er en særlig åndedrætsøvelse, som du laver to gange dagligt – hver morgen og hver aften.

Programmet er for dig, der ønsker at


få mere energi i din hverdag
opleve større ro i dit liv
mindske stress og "overtænkning"/tankemylder
mærke din krop tydeligere 
transformere fastfrosne følelsesmønstre
Lære at bruge åndedrættet bevidst

Det siger deltagerne 

  • Louise Marker Troelsen
    ”Åndedrætsøvelserne er det første, jeg laver, når jeg vågner. Jeg kan slet ikke forestille mig ikke at lave dem. De giver ro. En følelse af nærvær, som påvirker hele min dag. Bodyfulness har helt klart givet mig en større livsglæde.”
    Louise Marker Troelsen
    Faglærer på erhvervsskole
  • Barbara Guldberg
    ”Jeg vil anbefale det her til alle. Jeg tror, alle har brug for et rum, hvor de kan arbejde med at lytte til sig selv. Særligt, hvis man står med noget svært i sit liv. Eller ikke rigtig føler sig tilpas. At have muligheden for at vende tilbage til sit åndedræt. At forbinde sig med sig selv. Det har i hvert fald forandret noget afgørende for mig.”
    Barbara Guldberg
    Rusmiddelkonsulent
  • Stina Boisen
    ”Jeg har masser af erfaring med yoga og mindfulness, men det her et noget andet. Det er først i Bodyfulness, at jeg virkelig har lært at trække vejret. Det har haft virkelig stor betydning i mit liv. Jeg er blevet mere rolig og struktureret. Bare spørg min mand.”
    Stina Boisen
    Tandplejer
  • Flemming Damkjaer 2
    "Breath-forløbet var let at følge, selv om jeg plejer at miste gejsten ved den slags. Der er virkelig sket noget. Jeg er faldet til ro på en helt ny måde. Og jeg er mindre konfliktsky, når jeg er nede i kroppen." 
    Flemming Damkjær
    Folketingsbetjent
  • Marianne Schütt
    "Jeg er kommet i meget bedre kontakt med min krop - og mig selv - efter Breath-forløbet. Det er blevet en del af hverdagen. Når jeg går en tur, eller når jeg sidder over for en klient kan jeg lige vende opmærksomheden ned til mit åndedræt. Mærke mit bryst indefra. Jeg genskaber forbindelsen til mig selv."
    Marianne Schütt
    Psykoterapeut
  • Kia Lagoni
    "Breath-forløbet var så skønt et bekendtskab, at jeg tog de 3 uger forfra igen, og nu laver en morgen- og/eller aftenøvelse næsten hver dag. Mit åndedræt er blevet dybere, og helt af sig selv kalder kroppen på et par dybe åndedrag flere gange i løbet af dagen."
    Kia Lagoni
    Sælger
  • Kirsten Lange
    “Jeg har haft spændinger i nakke og skuldre, så jeg har været nødt til at tage smertestillende medicin. Det gør jeg ikke længere. Breath-forløbet har hjulpet mig så meget, at spændingerne er væk. Jeg er især glad for aftenritualet med rysteøvelser. Når jeg laver øvelsen, ryster jeg helt op til skuldrene."
    Kirsten Lange
    Pensioneret lærer
  • Elsebeth Christiansen om Breath
    Utroligt hvad 12 min vejrtrækning kan bevidstgøre. Jeg nyder morgen og aften liggende i sengen og mærke bølgegangen, som vejrtrækningen udløser. Virkningen er mærkbar. Jeg sover rigtig godt og har observeret øget bevidsthed om det, der er godt for mig: gode oplevelser, relationer og rummelighed over for mig selv. Jeg har kort sagt fået frigivet nogle ressourcer.
    Elsebeth Christiansen
    Pensioneret børnehaveleder
  • Annie olsen
    "Ved hjælp af guidede åndedrætsøvelser i 12 minutter morgen og aften i 3 uger har jeg fået en dybere ro, sluppet en del stress og genfundet min livsglæde."
    Annie Olsen
    Pensioneret sygeplejerske

3 uger kan flytte meget 

Åndedrættet er den direkte vej til vores autonome nervesystem. Og det er forbløffende, hvor meget man kan flytte sig på 3 uger, hvis man bare laver en kort praksis på 12 minutter to gange om dagen. Følger du programmet, vil du med meget stor sikkerhed opleve mærkbare forandringer i dit liv.
Helene (model) liggende med lukkede øjne
Karina med solbriller i panden

Din underviser

Jeg hedder Karina Helsted Moe.
Jeg er fysioterapeut, psykoterapeut MPF*, åndedrætsterapeut (Transformational Breath®) og yogalærer (RYT 500).
Jeg elsker at hjælpe andre til at mærke sig selv.
Og til at omfavne sig selv. Det lyder enkelt, men det kan være svært.
Derfor har jeg udviklet metoden Bodyfulness.

3-ugers programmet indeholder

Rygraden i forløbet er, at du hver morgen og hver aften laver en guidet åndedrætsøvelse, som varer 12 minutter. Du kan ligge i din seng og lytte til øvelsen via en app.(også offline) 
Du får nye øvelser hver uge. 
Du har adgang til forskellige hjælpe-videoer. 
Du kan altid række ud efter hjælp. 
Og du har mulighed for at være med i en lukket gruppe på vores platform sammen med andre deltagere. Hver uge har fokus på et nyt tema:
Uge 1: Åben til åndedrættet og forbind dig til din krop
Uge 2: Ryst af dig
Uge 3: Transformer dine følelser
BONUS: 2 live-sessioner (via Zoom) af 1,5 timers varighed. (bliver optaget)
Breath app

Direkte på din telefon - også offline

Som deltager på Breath kan du se eller høre dine øvelser direkte på en app på din telefon. (Eller tablet)
Også offline. Med andre ord: Fred og ro. Uden forstyrrelser.
Du kan selvfølgelig også bruge din computer, hvis du foretrækker det.
Bogen Bodyfulness i sanden

Fra bogen

3-ugers programmet er fra Karina Helsted Moes bog Bodyfulness – din vej tilbage i kroppen, der udkom i 2021. Du kan dog sagtens tage programmet uden at have læst bogen. 

Din investering i at deltage i dette livsforandrende forløb:
1.195 kr

Kom på nyhedsbrev - og få straks besked når tilmelding åbner

Ofte stillede spørgsmål

Har du stadigvæk spørgsmål?
Kontakt os
Hvordan foregår det her forløb – altså helt konkret?
Kurset er bygget op over 3 uger med hver sit tema. Hver uge får du adgang til ugens materiale - et nyt "morgenritual" og et nyt "aftenritual" - samt introvideo og ekstraøvelser. Du har adgang til det hele via en app. Du modtager også enkle forklaringer på, hvad vi anbefaler dig at gøre den pågældende uge. Alt sammen meget enkelt.  
Hvor meget tid kræver forløbet af mig?
Der er ingen pligtopgaver. Formålet med Bodyfulness er netop at mærke sine egne grænser. Men, hvis du skal have fuldt udbytte af forløbet, er vores anbefaling, at du dagligt laver dit korte morgenritual (12 min) og dit aftenritual (12 min). 
Hvad nu hvis der er dage, hvor jeg ikke har tid?
Du kan selvfølgelig springe over. Det allervigtigste er ikke at udsætte dig selv for stress. Du skal lytte til din krop. Samtidig er det vores erfaring, at jo mere du investerer i forløbene, jo mere får du ud af dem. 
Er forløbet også for mænd?
Absolut. Der er altid mænd med på vores forløb. 
Har jeg adgang til materialet, når forløbet slutter?
Ja, hvis du bliver medlem hos Bodyfulness for 129 kr. per måned. 
Som medlem har du en række fordele, bl.a. adgang til alle dine gennemførte forløb hos Bodyfulness. 
Men hvor længe har jeg adgang til materialet, hvis jeg ikke vil være medlem? 
4 uger. (3 ugers forløb + 1 ekstra uge)
Hvad får jeg egentlig helt grundlæggende ud af Bodyfulness?
Bodyfulness lærer dig at lytte til din krop. At mærke din krop. 
Og dermed dig selv. Kort sagt. ❤️
Bodyfulness ApS
Ved Skansen 10
3390 Hundested
CVR: 42660663


+ 45 27 21 11 95
info@bodyfulness.dk
crossmenuarrow-right