fbpx

Prøv Bodyfulness gratis

Start din rejse ned i kroppen lige nu

Har du læst Bodyfulness-bogen, ved du, at jeg henviser til nogle øvelser bagerst i bogen. Det er dem, du ser her på siden.
Når du deltager i et online-forløb eller et retreat i Bodyfulness, lærer du metoden at kende. Du vil få en kropslig fornemmelse af Bodyfulness. Herunder kan du få en smagsprøve. Bon appétit.

Afspænding:

Afspænding går i alt sin enkelthed ud på at ligge ned og fokusere på en kropsdel ad gangen. Er du i en periode med meget travlhed, vil du måske opleve rastløshed, irritation eller anden modstand. Men med tiden bliver det lettere at mærke alt det, der foregår i din krop. Og efterhånden vil din krop elske pausen. Lige så langsomt vækkes dine sanser igen, det afspændende nervesystem aktiveres. 

Indre barn:

Hvis du laver åndedrætsøvelser eller på andre måder søger ind i dig selv, kan der let dukke brudstykker af billeder frem fra din barndom. Oplevelser, du har fortrængt, men som kroppen husker. Øvelsen kan bruges, hvis du er i en periode, hvor du har svært ved at komme i kontakt med dine behov og ønsker eller en ked af det-hed.

Det særlige åndedræt i Bodyfulness:

I dit 3-ugers øvelsesprogram, som er beskrevet bagerst i Bodyfulness-bogen, skal du bruge et særligt åndedræt. Det forklarer jeg her:
Bodyfulness ApS
Ved Skansen 10
3390 Hundested
CVR: 42660663


+ 45 27 21 11 95
info@bodyfulness.dk
crossmenu